Friday, March 9, 2018

PAKEJ MUSLIM KE PHNOM PENH MEMANG TERBAIK WEIII




PAKEJ PHNOM PENH 4H/3M
RM890/pax

SERBA SEDIKIT TENTANG SEJARAH PHNOM PENH, CAMBODIA,

Killing field, phnom penh, cambodia.
Pol Pot, ketua rejim Khmer Rouge telah membunuh antara 1.7 juta hingga 3 juta rakyat cambodia sepanjang pemerintahannya pada tahun 1975 hingga 1979.
Di sini sahaja, lebih 30k mayat dijumpai. Dipercayai telah menjadi tempat penyeksaan manusia paling dahsyat selama 3 tahun, 8 bulan 20 hari.
Semua dibunuh tanpa belas, termasuklah dewasa, wanita, kanak2 dan cendiakawan.

HARI 1: KETIBAAN PHNOM PENH (-/L/D)
Selepas tiba di lapangan terbang Phnom Penh, anda akan sambut oleh salah seorang pemandu pelancong kami yang akan membawa anda untuk melawat Wat Phnom, dan Monumen Kemerdekaan dan cheking hotel, Makan malam di restoran tempatan yang terkenal. rehat
*
HARI 2: PHNOM PENH CITY TOUR (B/L /D)
PAGI:Selepas serapan di kedai berdekatan hotel, Kemudian anda akan dibawa membeli-belah di Pasar yang popular Tempatan seperti ( Central Market ), Makan tengah hari di kedai pilihan dan terkenal di Bandar phnom penh.
PETANG: Selepas makan tengah hari kita teruskan ke (Russian Market) yang merupakan tempatan pasaran anda boleh mencari cenderamata termasuk banyak barangan antik daripada pelbagai bahan dan menjual semua jenis kilang-kilang pakaian tempatan. Naik bot di sungai Mekong ( Mekong Cruis ) Makan malam di restoran tempatan yang terkenal, Rehat.
*
HARI 3: PHNOM PENH – MUSLIM VILLAGE  (B/L/D)
PAGI:Kita serapan pagi di perkampungan melayu champa, makan makanan kegemaran mereka seperti Mehun Sop Dan Kiutew Sop dll. Selepas itu kita teruskan melawat Muzium Toul Sleng (S21) Tempat penyiksaan rejim PopPot. Makan tengah hari di restouran.
PETANG: Selepas makan kita teruskan melawat ( Killing Field ) yang beribu-ribu orang telah ditanam dan dibunuh di sini oleh Rejim Pol Pot, balik dari itu kita boleh masuk Shopping Mall ( Lucky Mall ) dan makan angina di depan Royal Palce yang beribu ribu ekor burung merpati. Makan malam rehat.
*
HARI 4 : PHNOM PENH – KUALA LUMPUR (B/-/-)
PAGI: Sarapan pagi di hotel dan tiada aktiviti sehingga chek out hotel. Selepas itu, berangkat ke Lapangan Terbang Antarabangsa Phnom Penh untuk pulang ke Kuala Lumpur. Acara selesai.
NOTA:     ATURCARA PERJALANAN BOLEH BERUBAH MENGIKUT KEHENDAK TETAMU
*
PAKEJ TERMASUK
3 kali sarapan sarapan, 3 kali makan tengahari, 3 kali makan malam
Hotel Bertaraf 3 Bintang. (Sebilik 2 Orang)
Transport Berhawa Dingin.
Bayaran Tempat Melawat Yang Dikenakan Bayaran.
Upah Touris Guide Bahasa Melayu / English.
Air Mineral Dua Botol Sehari.

Utk Info @ klik utk wasap :

www.wasap.my/+60193605287 (CIK OLLE)

www.wasap.my/+601151826790 (CIK MIMIEY)

www.wasap.my/+60104142667 (EN. NIZAM)

MyAltitute 30 Travel & Tours Sdn Bhd
(No kPL Berlesen dan Berdaftar)
Wisma Yakin
Tingkat 1 1
Block A-2-2
50100 KUALA LUMPUR
WEBSITE : www.tripmuslimasia.com
http://tripmuslimasia.blogspot.my/?m=1
EMAIL : myaltitutetravel@gmail.com
TEL: Office : 03-2285-9987

No comments:

RONDA RONDA KUALA LUMPUR SEMPENA MERDEKA KE 63

 JOM CUTI CUTI MALAYSIA SEMPENA HARI KEMERDEKAAN  YANG KE 63 HARGA PAKEJ RM290 Pakej Termasuk:  Date: 30-31/8/2020 šŸ¢Apartment Service taraf...